Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

  • \"Same or different?\" - mgr Izabela Jaros

Podczas zajęć mali odkrywcy poznali znaczenie słów: "same" i "different". Wskazywali, czym różnią się od siebie poszczególne figury geometryczne, m.in. wielkość, kolor, kształt. Studenci wykonali również piękne prace plastyczne.

 

Pisali o nas: